کسب درآمد با صادرات میلگرد به امارات دبی

امروزه یکی از راه های کسب درآمد در بازار آهن آلات، صادرات این مقاطع به کشورهای همسایه است. میلگرد که در این بازار به عنوان مقطعی بسیار کاربردی شناخته می‌شود در بخش صادرات بسیار پرطرفدار است. صادرات میلگرد باید از طریق شرکت های معتبر انجام شود به گونه ای که اعتماد در خصوص صحت و کیفیت کالا وجود داشته باشد. صادرات میلگرد فولادی ما با آخرین و به بهترین روش‌های روز انجام می‌شود. افرادی که می‌خواهند از خدمت صادرات میلگرد استفاده کنند، می‌توانند این محصول را با آلیاژهای متفاوت، در گریدهای متنوع و سازهای مختلف خریداری کنند. ارسال میلگردهای صادراتی با سرعت بالا و در حداکثر 72 ساعت انجام می‌شود.

 

کسب درآمد با صادرات میلگرد به امارات دبی

 

انواع میلگرد صادراتی

صادرات میلگرد یکی از مهمترین موضوعات در اقتصاد کشور ایران می باشد. منظور از میلگرد صادراتی، میلگرد هایی است که برای صادرات به کشور های دیگر استفاده می شوند. نکته حائز اهمیت در مورد این میلگرد ها این است که تولیدکنندگان باید این محصول را بر اساس استاندارد ها و ضوابط بین المللی تولید کنند. این میلگرد ها به طور معمول از مشخصات فنی خاصی برخوردار هستند.
این مشخصات فنی شامل سایز و ابعاد، مقاومت و… می باشد. اگر که شما هم تصمیم به صادرات میلگرد دارید بهتر است ابتدا از عرضه کنندگان معتبر در این صنعت مشاوره بگیرید.

 

کسب درآمد با صادرات میلگرد به امارات دبی

 

صادرات میلگرد ایران

صادرات میلگرد ایران: میلگرد تولیدی و طراحی ایران از جمله محصولات مرغوب آهن و فولادی در دنیا می باشد که به کشورهای مختلف صادر می شود. هم چنین به علت تاثیر تحریم بر آهن آلات تولیدات میلگرد در کشور ما بالا می باشد، سود کلانی از این محصولات نصیب اقتصاد کشور می شود.
امروزه با حمایت دولت و با وضع طرح‌های تشویقی صادراتی، روند صادرات محصولات آهن و فولاد به کشورهای مختلف تسهیل یافته و روبه گسترش می‌باشد. به عنوان مثال، ساخت میلگرد یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی صنعت آهن و فولاد کشور است که به کشورهایی چون ترکیه، عراق و عمان صادر می‌شود.
از آن جایی که پتانسیل تولید و صادرات میلگرد در کشور و در بخش‌های خصوصی و دولتی بالا می‌باشد، بسیار قابل توجه بوده و می‌توان با به کار بردن روش‌های اصولی در صادرات میلگرد ایران، ارزآوری قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورد.

 

کسب درآمد با صادرات میلگرد به امارات دبی

 

کارخانه های میلگرد صادراتی

همانطور که می دانید صنعت فولاد کشور در سال های اخیر دارای رشد چشمگیری بوده است و به رتبه ۱۰ برتر فولاد در جهان تبدیل شده است. کشور ایران در حال حاضر در تولید و ساخت میلگرد به خودکفایی رسیده است و همچنین در زمینه صادرات میلگرد نیز فعالیت می کند. باید به این موضوع توجه داشته باشید که یکی از نکات مهم در زمان خرید این کالا کارخانه تولیدی میلگرد می باشد‌. به همین منظور قصد داریم در این بخش از مقاله به معرفی کارخانه های معتبر تولید کننده میلگرد در کشور ایران بپردازیم. در نتیجه اگر شما هم نیاز دارید که این تولید کنندگان معتبر و برتر در حوزه تولید و صادرات میلگرد را بشناسید همراه ما باشید.

  • میلگرد صادراتی ذوب آهن اصفهان
  • میلگرد صادراتی روهینا
  • میلگرد صادراتی نیشابور
  • میلگرد صادراتی اصفهان
  • میلگرد صادراتی بناب
  • میلگرد صادراتی صبا فولاد زاگرس
  • میلگرد صادراتی بافق یزد

کسب درآمد با صادرات میلگرد به امارات دبی

 

صادرات میلگرد از ایران به امارات

یکی دیگر از فرصت های مناسب، صادرات مقاطع فولادی به کشور امارات می باشد. یکی از مهمترین نیاز های کشور امارات محصولات فولادی می باشد که این محصولات در صنعت های ساختمان سازی استفاده های زیادی دارند. همچنین از آنجایی که کشور امارات به عنوان یک کشور در حال توسعه می باشد جزو یکی از بهترین مشتریان برای صادرات این کالا از ایران می باشد. کشور امارات بعد از سیمان، بیشترین واردات را در زمینه میلگرد داشته است و از آنجایی که فاصله دریایی کمی با کشور ما دارد توانسته با حمل و نقل آسان میلگرد را با قیمت مناسبی به کشور خود برساند. نکته حائز اهمیت این است که کارخانه های تولید کننده میلگرد می توانند با شناخت بازار امارات یک مشتری مناسب و بلند مدت برای صادرات میلگرد خود داشته باشند. همچنین صادرات آهن به امارات و در کل صادرات مصالح ساختمانی به امارات در سال های اخیر با سودآوری قابل توجهی رو به رو بوده است.

 

 

instagram (1)
whatsapp (1)
telegram (1)
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *